Mel Bochner își prezintă expoziția personală « Voices » la Peter Freeman Inc. din New York. Folosirea cuvintelor ca surse pentru pictură provine din interesul lui Bochner pentru filosofie, pe de o parte, și pentru umor și cultură populară, pe de altă parte. În noua sa lucrare, Bochner își asumă diferite voci, de la super-serios la absurd. Un puternic filon de ironie și umor curge prin ele. Picturile sale sunt o parte importantă a acestei anchete particulareUtilizarea culorii afirmă uneori limbajul pe care îl pictează, iar alteori îl ignoră, evitând în mod intenționat sistemele și modelele de culoare. Aceste picturi ne fac să ne gândim la actele de a citi și de a privi, la reprezentare și abstractizare și la modul în care acestea se intersectează. Pictura tezaur este doar unul dintre multele sisteme de raționalizare pe care Bochner le folosește pentru a pune la îndoială și a explora încrederea noastră irațională în limbaj și în lumea din jurul nostru. Bochner se folosește de jocuri de cuvinte, de incongruențe și chiar de glume vizuale pentru a atrage privitorul în puzzle-uri lingvistice, fenomenologice și sociale. Cuvintele și frazele sunt împrăștiate pe întreaga suprafață. Ele sunt adesea pictate unele peste altele, în multe cazuri ștergându-se pe ele însele într-un palimpsest de ilizibilitate. Cuvintele și frazele sunt împrăștiate pe întreaga suprafață. Sunt adesea pictate unele peste altele, în multe cazuri ștergându-se într-un palimpsest de ilizibilitate. Unele picturi repetă pur și simplu un singur cuvânt, cum ar fi « gobbledygook », la nesfârșit, transformând textul în sine în gobbledygook.